Na czym to polega?

Wyobraź sobie, iż prowadzisz działalność cateringową. Chcesz, aby klienci łatwo odnajdywali ją w wyszukiwarkach. Tworzysz więc kampanię reklamową, dzięki której, po wpisaniu kluczowych słów, Twoja firma wyświetla się na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania. Masz do wyboru kilka rodzajów reklam: tekstową, graficzną, w formie wideo na kanale YouTube czy mobilną w aplikacjach. Dzięki temu rozpoznawalność firmy wzrasta, przybywa też potencjalnych klientów. Proste? Oczywiście, że tak!

 

Jak przygotować kampanię reklamową Ads?

Przede wszystkim postaraj się wymyślić chwytliwy tytuł kampanii. Musi on wzbudzić w kliencie chęć kliknięcia w Twoją reklamę i zapoznania się z ofertą. Równie ważny jest dobór słów kluczowych, czyli takich wyrazów bądź wyrażeń, które potencjalni klienci mogą wpisywać w wyszukiwarce, wyszukując oferty z Twojej branży. Określ także budżet, jaki jesteś w stanie przeznaczyć na kampanię oraz rejon, w jakim reklama ma się ukazywać. Możesz skupić się na odbiorcach lokalnych lub szukać nabywców dalej. Cały świat stoi przed Tobą otworem :)

 

Do dzieła!

Jeśli wszystkie informacje są już przygotowane, możesz zaczynać. Utworzenie kampanii nie jest trudne, jednak warto zlecić to zadanie profesjonalnej firmie, która nie tylko pomoże ustalić i przygotować poszczególne jej elementy, ale także będzie monitorować jej efekty. Dzięki temu na bieżąco dostaniesz dane, co warto zmienić, co nie działa, co przynosi najlepsze korzyści i nakręca przychód.

 

Zapraszamy Cię do współpracy. My zajmiemy się Twoją reklamą, a Ty skupisz się na obsłudze napływających klientów.

https://www.infotech.com.pl/post/aktualnosci/adwords