1. Firmowa strona internetowa

Miejsce, w którym naprawdę świetnie możesz zaprezentować swoją działalność. Strona mówi wiele o jej właścicielu, dlatego powinna być atrakcyjną wizytówką firmy, a nie odstraszaczem klientów. Warto zatem w nią zainwestować. Jej stworzenie to jednorazowy koszt, kolejne aktualizacje możesz już wykonywać sam. Dbaj o ciekawe i aktualne treści, spraw, aby odwiedzający chcieli pozostawać na Twojej stronie jak najdłużej. Możesz z niej odsyłać użytkowników na inne strony, do swoich profili w social mediach i odwrotnie – masz duże pole do działania.

https://www.infotech.com.pl/post/oferta/strony_internetowe

 

2. Profile na portalach społecznościowych

Zaistniej na Facebooku, Twitterze, Instagramie i zadbaj o to, aby wpisy na nich zachęcały do śledzenia Twojej działalności, komentowania i lajkowania czy subskrybowania. Umiejętnie prowadzone social media potrafią znacznie zwiększyć rozpoznawalność i „napędzić” klientów. Nie ma potrzeby prowadzenia profili na wszystkich tych portalach - zastanów się, na którym najbardziej rozreklamujesz swoją działalność i znajdziesz odbiorców, i skup się na nim. Sam też bądź aktywny – odwiedzaj profile innych, oceniaj, komentuj wpisy, obserwuj.

https://www.infotech.com.pl/post/oferta/social-media

 

3. Krótkie video

Masz czym pochwalić się przed światem, posiadasz wiedzę, która może być przydatna – nagraj krótkie video. Użytkownicy chętnie korzystają z takich materiałów, więc jeśli są wartościowe, koniecznie je wykorzystaj i w ten sposób zwiększ swoją rozpoznawalność. Nie zasypuj jednak swoich odbiorców zbyt dużą liczbą publikacji i dbaj o to, aby nagrania nie były za długie. Krótko i konkretnie – jak prawdziwy ekspert.

https://www.infotech.com.pl/post/oferta/multimedia

 

4. Ogłoszenia w lokalnych mediach

Zdarza się, że lokalne portale internetowe czy gazety umożliwiają dodawanie darmowych ogłoszeń lub opłata za nie jest niewielka. Weź je pod uwagę, podobnie jak stronę www urzędu gminy lub starostwa, która często posiada sekcję, informującą użytkowników o firmach działających w okolicy. Być może nie zauważysz odzewu od razu, jednak sporo klientów, szukając dostawców towarów/usług, często zaczyna od przeglądania lokalnych ogłoszeń.

 

5. Prezentuj się innym firmom

Jeśli masz możliwość uczestniczyć w spotkaniu, na którym będą przedstawiciele innych firm – nie przegap okazji. Staraj się poznać jak najwięcej osób, oczywiście nie natarczywie, opowiadaj o sobie i swojej działalności, wymień wizytówki z rozmówcami. Jeśli zrobisz dobre wrażenie, część osób na pewno Cię zapamięta i może poleci innym Twoją firmę.

 

6. Daj się poznać: rozmawiaj, prezentuj, bloguj, zbieraj referencje – zostań ekspertem

Pokaż klientom, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne. Rozmawiaj z nimi, raz na jakiś czas przygotuj im krótką ankietę, w której będą mogli wypowiedzieć się na temat Twoich produktów/usług. Sprawdzaj, czy klienci są zadowoleni, co warto zmienić, czego brakuje i - o ile to możliwe - doceń ich czas i zdanie pokazując, że naprawdę interesują Cię przekazane opinie. Nie pozostawiaj komentarzy bez odpowiedzi i reakcji – dokonaj sugerowanych modyfikacji, wprowadź nowy produkt lub usługę… Powalcz o wizerunek eksperta: dziel się wiedzą z klientami, prowadź blog - zbuduj zaufanie. Zaprocentuje ono pozytywnymi opiniami, referencjami, którymi śmiało można się pochwalić na stronie www czy funpage’u. Masz stałych klientów – dbaj o nich. Przygotuj okolicznościowe rabaty czy drobne gratisy, które w sympatyczny sposób będą się kojarzyć z Twoją firmą.

 

Jeśli potrzebujesz niepowtarzalnej strony internetowej, ciekawego filmu, potrzebujesz pomysłu na prowadzenie social media i pomocy w jego realizacji – jesteś w dobrym miejscu.

Skontaktuj się z nami – przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie :)