Jakie rozwiązania IT na pewno usprawnią działanie twojej firmy?



Dział finansowo-księgowy

Stosując odpowiedni system informatyczny, zapewniasz usprawnienie wszystkich księgowanych transakcji i rozliczeń, a ryzyko popełnienia błędu zostaje znacznie zmniejszone. W łatwy sposób możesz monitorować rozrachunki, płace, należności, wystawiać dokumenty rachunkowe, tworzyć sprawozdania finansowe, zwiększasz także bezpieczeństwo danych osobowych.



Obieg dokumentacji

Koniec ze żmudnym poszukiwaniem dokumentów. Odpowiednie oprogramowanie zapewnia pełną automatyzację w ich obiegu, przyspiesza proces wyszukiwania, obróbki, archiwizacji, przekazywania ich między pracownikami czy firmą i klientem. Chroni dane osobowe i minimalizuje ryzyko wystąpienia błędu, np. podczas wystawiania dokumentu.



Prowadzanie analiz i raportowanie

Dostajesz narzędzie, dzięki któremu możesz na różne sposoby analizować dane, związane z działalnością twojej firmy, branżą, w której funkcjonujesz czy zachowania twoich klientów. Zebrane informacje możesz prezentować dalej w postaci czytelnych i dokładnych raportów czy wykresów.



Komunikacja wewnętrzna

Usprawniając ją, zapewniasz wysoki poziom efektywności oraz wygodę sobie i twoim pracownikom. Firmowy chat online, platformy, które ułatwiają pracę i koordynację projektów, sprawne rozdzielanie i monitorowanie zadań oraz płynne raportowanie, wygodne i bezpieczne prowadzenie videopołączeń, ale także wgląd w urlopy pracowników czy zestawienie delegacji – wszystko to zapewniają nowoczesne rozwiązania IT, znacznie poprawiając komunikację wewnętrzną w twojej firmie.



Obsługa klientów

Klient zaopiekowany, zadbany, mający poczucie, że liczy się w firmie – to zadowolony klient. Warto dbać o jego lojalność i poziom zadowolenia. Zainwestuj w oprogramowanie, które pozwoli na proste i wygodne zarządzanie bazą klientów, bezpieczne przechowywanie ich danych, zapewni wgląd w etap realizacji zamówień, umożliwi tworzenie historii podejmowanych z klientem kontaktów itp. Tego typu oprogramowaniem jest system CRM (ang. Customer Relationship Management), usprawniający zarządzanie relacjami z klientem, co ważne, nie tylko tym obecnym, ale także potencjalnym. Poza danymi twoich kontrahentów, informacjami o realizowanych dla nich projektach, dostajesz też możliwość analizowania poszczególnych danych oraz planowania przyszłych działań. System CRM może być rozbudowany o mnóstwo przydatnych funkcji, które wykorzystasz w swojej działalności.



Elektroniczne biuro obsługi klienta

Tworząc e-BOK, dajesz klientowi możliwość realizacji pewnych działań samodzielnie i w dogodnym dla niego momencie, bez konieczności łączenia się z pracownikiem czy oczekiwania, niekiedy w błahej sprawie, przez długi czas na rozmowę z konsultantem. Jest to duże ułatwienie nie tylko dla klienta, ale także twoich pracowników.



Całościowe zarządzanie firmą - ERP

Kompleksowy system ERP - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa (ang. Enterprise Resources Planning) to oprogramowanie, które pozwala na całościową automatyzację zarządzania przedsiębiorstwem i pracą zatrudnionych we wszystkich działach pracowników: sprzedaży, kadr, finansów, księgowości, zaopatrzenia, produkcji, magazynowym i innych. To, co najważniejsze w ERP to praca na jednej bazie danych. Oznacza, że dane wprowadzane do systemu są od razu widoczne przez wszystkich użytkowników, którzy mają do nich dostęp.



System dedykowany czy system gotowy – który wybrać?

Wszystko zależy od tego, czego potrzebuje twoja firma. Jeśli dopiero zaczynasz działalność, gotowe rozwiązanie może być dla ciebie wystarczające. W miarę rozwoju firmy zauważysz, czy jest to opcja nadal wystarczająca. System dedykowany na pewno zostanie „uszyty na miarę” twoich potrzeb i wymagań. W tym przypadku nie ty dostosowujesz się do oprogramowania, ale oprogramowanie zostaje dostosowane do ciebie. Idealnie dopasowane pod kątem twojej działalności, zapewni sprawne funkcjonowanie każdego działu.



Jeśli potrzebujesz pomocy w podjęciu decyzji – zapraszamy do nas. Tworzymy systemy od ponad 20 lat – mamy doświadczenie.