Realizacja grafiki i prowadzenie profilu strony facebook.
Social media MOKADOR i LAVAZZA A MODO MIO.
Celem jest zdobycie rozgłosu w Polsce oraz promocja smaku i aromatu kawyposzczególnych marek, jak również rozpowszechnienie informacji o pozostałych produktach Mokador i Lavazza a modo mio.
Analizując popularność firmy, braliśmy pod uwagę zarówno konkurencję, jak i grupę odbiorców. Zaproponowaliśmy prowadzenie profilu strony Mokador Polska i Lavazza a modo mio na Facebooku oraz tworzenie grafiki reklamowej z produktami. Foldery informują obecnych i przyszłych klientów o nowściach i promocjach, oraz mają za zadanie wywrzeć wpływ emocjonalny na potencjalnych klientów. Grafiki były udostępniane w określonej lokalizacji podobnie jak określony został zasięg kampanii reklamowej na facebooku. Profil stale się rozwija docierając do nowych klientów.
Podsumowanie: Zwiekszenie rozpoznawalności logo i marki wśród potencjalnych klientów oraz trzykrotne zwiększenie sprzedaży. Dla firmy wykonaliśmy równiez inne prace graficzne, które prezentują się na stronie www.mokador.pl i www.lavazzaamodomio.pl